Ja, het is mij ook allemaal een raadsel.. Ik pak dat allemaal met wat Pakhuizen vol met Zout eerlijk gezegd.. als de toekomst Boekjes-Sprookjes van burgemeesters..en ministers.. die het GROOT zien.. te groot ? Ik zeg: Brugge moet Groot zijn in het Kleine..// Waarom niet naar Rechts afwijken ipv naar links: Gent/Kruispoort:: beter waterweg langs station.. en dan zo naar de vaart naar Oostende? daar zijn GEEN historische poorten af te breken.. MAar ja, dan heb je er de spoorweg.. en wat niet al..toch ik zie betere mogelijkheden dan deze die men voorstelt: kan best vaart nu onderdoor de Hoge ringbrug, en dan linksaf, begijnenvest..wat breder te maken.. en dan de Ring aan station: In de hoogte.. zoals ook al een idee is(vanaf zand tot hoge brug: ring in hoogte.. en brug Steenbrugge:: ik zie een beter alternatief voor verkeer vanuit het zuiden (kortrijk/stmichiels) naar centrum:: Geen BRUG NODIG! via vaartdijkstraat, dan Ten Briele (dus linksaf, dan zeker fietspad niet te nemen door autos) en dan een nieuwe weg te maken langs spoorweg (industrie) naar rechts, naar STATION. dan laat je de bewoonde baron ruzette met Rust… tja, te goe zeker? :)) groeten, Tine Devroye Reply
euh, mis, sorry, dus naar Links afwijken ipv naar Rechts: via afleidingsvaart naar vaart OOSTENDE.., al is het ook wel nie makkelijk Reply
ook Duikboten kunnen een oplossing zijn … tja, men moet creatief durven denken hé// beter onder water vervoer, en ons tere landschap(voor bruggelingen en toeristen) niet aantasten toch? in Venetie zou het toch ook niet waar zijn? Reply
Verbreden van de ringvaart tussen de kruispoort en de dampoort. En de R30 ondertunnelen onder dezelfde ringvaart. Voila opgelost! Reply